کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

رهایت من نخواهم کرد...

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ق.ظ

بخوان ما را

رهایت من نخواهم کرد

بساط روزی خود را به من بسپار

رها کن غصه ی یک لقمه نان و آب فردا را

تو راه بندگی طی کن

عزیزا، من خدایی خوب می دانم

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۲)

  • سیده فاطمه موسوی
  • به به 
    دارم صوت های استاد پناهیان با موضوع چرا ما به خدا نیاز داریم رو گوش میدم همین مبحث توکل و ایناست 
    واقعا به دل نشست! خلاصه ش همینه! 
  • سیده فاطمه موسوی
  • سلام تسنیم عزیز
    حال و احوال
    خوبی؟خوشی؟ 
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    خداروشکر خوبم 
    مشتاق دیدار پیام شما(:

    التماس دعا از نوع خاصش سادات خانم ...


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">