کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

علی حی و حاضر

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ب.ظ


ای کاش یاد می گرفتیم که خدایا فلانی را شفا بده، قرض فلان کس را ادا کن و غیره و غیره  را

می توان در یک دعا خلاصه کرد:

 

اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه

 

امشب را برای حضرت مهدی (عج) که علی حی و حاضر زمان است، دعا کنیم...

 

استاد رائفی پور

  


قدر است اگر قدر بدانیم...

  • دختری از تبار تسنیم

علی زمان

دعا

حضرت مهدی عج

شب قدر

نظرات  (۹)

یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد...

  • یا مهدی(عج)
  • سلام علیکم
    امشب حقیر رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید....
    به روز هستم با مطلبی با عنوان:
    حاج آقا گفت دوست دختر اشکال نداره!!

    مکالمه ای خواندنی!!!!!

    تشریف بیارید.


    یا علی

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم
    حتما
    شرط خوندنه این متن کپی کردنشه . . اگه نمیخوای کپی کنی نخونش ..

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .





    یه صلوات بفرست برای حضرت محمد"ص"



    ...اگه این پیامو توپستت نذاری تاآخر عمر مدیونی!
    پاسخ:
    سلام
    من کوچیک حضرت رسول ص و همه اهل بیت هستم، صلواتمم دادم
    اما این جمله آخرتون من و یاد اس ام اس هایی میندازه که مثلا میگه این پیام و 5 بار بفرست، اگه نفرستی چی میشه و چی میشه
    به نظرم اجبار در مستحبات قشنگی صلوات و برام کم می کنه...
    پس به عنوان پست نمیذارم...
    آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند...
    من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم

    آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند...
    من چادر می پوشم تا از نگاه های حرام پوشیده باشم......

    آنان چفیه را سجاده می کردند وبه خدا می رسیدند ...
    من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم...

    آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند...
    من چادرسیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حال خوبی که ایجاد کردید
    عالی بود...
    سلام
    دارم آرشیو وبلاگ های خوب و جذاب رو جمع می کنم یه سر بهم بزن وبلاگت رو ثبت کن صفحه ای که ساختم بازدید بالایی داره

    ممنون

    http://meshoplink.ir
  • زائر آسمان ...
  • سلام..
    ب روزم
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
  • قدر است اگر قدر بدانیم....

    سلام...
    وبلاگ زیبایی دارید...
    به ما هم سر بزنید با پای دل...
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    چشم حتما
    سلام
    ممنون به خاطر همه زحماتت و مطالب زیبایی که روی وبلاگ میذاری
    رفیق میشه در مورد خدا هم مطلب بذاری
    به نظر من مقصد و هدف نهایی ما اول خداست بعد رسیدن به ائمه و امام زمان و شهدا
    بعضی وقتا ما از اصل موضوع غافل میشیم.
    پاسخ:
    سلام رفیق
    ممنون از لطفت

    راستش فکر میکنم اگه حرفی از ائمه (ع) و اهل بیت و شهدا هست، به خاطر اتصال و پیوند این بزرگواران با خود خداست... ارزش اون ها به خاطر نزدیکی اون ها به خداست نه خود اون ها...
    ائمه ع راه رسیدن به خدا رو به ما نشون میدن، چون این راه و رفتن و بلد راه هستن...
    البته اگه دقت کنی راجع به خدا و عبودیت هم مطلب گذاشتم.

    ان شاالله حتما مطلب با مضمون خدا هم می گذاریم
    بازم به ما سر بزن کرمی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">