کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

یار کشی...

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ

سلام آقا جان چه خبر، خوش می‏گذرد؟ چه خبر از یاران با معرفتتان؟ چند نفر شده ‏اند؟

 آقا موقع یارکشی شما و شیطان چند نفرمان گفتیم: میشه ما توی تیم آقا باشیم؟

 آقا جان خسته نشدید از دستمان؟ ما مادرمان زینب (س) را سفیرصبر نامیدیم، نام شما را باید چه  گذاشت؟

ما که خودمان از دست خودمان عاصی شدیم،

آقا جان یادتان هست موقع یارکشی، من پشت بقیه خودم را قایم کردم، تا نکند شما مرا یار خود انتخاب کنید، ولی خوب شما حواستان به همه جا هست. صدایم کردید، گفتید، بیا، بیا توی تیم ما، اما من تعداد اعضای تیم شیطان را که دیدم طفره رفتم و با این عقل معیوبم فکر کردم هر تیمی که تعداد افرادش بیشتر باشد، پیروز است. شما گفتید مگر پیروزی به این چیزهاست؟ مگر تعداد یاران حسین چند نفر بود که به پیروزی جاودانه رسیدند؟

آقا جان من پیروزی سرخ حسین (ع) را فراموش کرده بودم، یاریم کنید پیروزی سبز شما را از دست ندهم...

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۲۲)

بمیرم برای دل آقایم که یکی همچومن ادعای یاری اش را دارم
اللهم عجل لولیک الفرج
خدا قوت رفیق 
عالی نوشته ای احساس دلم را
قلم من لیاقت تعریف های تو را ندارد رفیق
دعا کن قلمم باطل ننویسد زیبا پیشکشش!
التماس دعای فرج
پاسخ:
اختیار دارین، شکسته نفسی و این حرفا دیگه
ممنون از حضور پیوسته و مفیدت
تسنیم به وجودت افتخار میکنه
سلام!

زیباست!

یاد همون مَثَلِ اشتباهِ"خواهی نشوی رسوا/همرنگ جماعت شو" افتادم...

موفق باشی در کارهات!مخصوصاً کاری که فردا میخوای بکنی..
پاسخ:
سلام
اتفاقا همون ضرب المثل توی ذهنم بود که شروع به نوشتن کردم
ممنونم...
دوستان این ضرب المثل که میگین رو میشه یه جور دیگه هم خوند .
میدونید چه شکلی ؟
اینطوری .....
خواهی نشوی همرنگ رسوای جماعت شو ....

تسنیم عاشق مطلباتم

خیلی قشنگ بود

پاسخ:
تسنیمم خیلی تو رو دوست داره
خدا کنه خدا و امام زمانم وبلاگمون و قبول داشته باشن
تسنیم منو دوست نداره این همه نظر گذاشتم؟؟؟:|
همه جا تبعیض قائل میشی تو!
پاسخ:
خدا شاهده مطمئن بودم این و می گی
خسته شدم از دستت حساسسسسسسسسسس
بگی شوخی کردم من می دونم با تو 

لطفا به پاسخ قبلی ام به نظر قبلیت دقت کن

سلام

علیرضا

خیلی خوب بود موفق باشید

  • علیرضا همتی فارسانی
  •  اللهم عجل لولیک الفرج

    خدا قوت و قبول باشه

    خیلی خوب بود. موفق باشید

     

    پاسخ:
    الهی آمین
    ممنون از حضورتون
    به جان تو می دونستم الان این جوابمو میدی 
    اصلا شده یه سوژه برام گفتن این جمله مقابل تو!:D

  • پایگاه بسیج دانشجویی پیام نور فسا
  • سلام مطلبتون خیلی عالی بود..
    احسنت.
    اگر ایرادی ندارد مطلبتون رو در وبلاگ دبسیج دانشجویی با ذکر منبع بازنشر دادیم.
    پاسخ:
    سلام
    خدا رو شکر که مفید بوده، چرا که نه
    اما من تعداد اعضای تیم شیطان را که دیدم طفره رفتم و با این عقل معیوبم فکر کردم هر تیمی که تعداد افرادش بیشتر باشد، پیروز است :(
    در وبلاگ یا مهدی (عج) لینک شدید
    پاسخ:
    لطف کردید...
    ان شالله روز به روز مطالب وبلاگ مفیدتر و پرمغزتر بشن...

    خوشم میاد قلمتون چیزی از بیست کم نداره!!!

    به وجودتون افتخار میکنم...



    پاسخ:
    ممنون همسفر، اگه قلمم درست رو کاغذ چرخیده خدا خواسته، خدا کنه همیشه در جهت رضایت خودش باشه ...
    ممنون از حضور فعالت...
    خدا قوت ات بدهد رفیق...
    پاسخ:
    با وجود دوست و همراه هایی مثل بچه های کانون تسنیم و البته شما ان شاالله قوت بیشتری میده تا کارهای بهتری انجام بدیم ...

    من برای بار اوله که میام وبلاگ و از این بابت پوزش می طلبم از بچه های تسنیم و مخصوصأ مدیر وبلاگ
    عالی بود،ولی کاش design وبلاگ رو تغییر بدی

    پاسخ:
    سلام م.کرمی، قدم سر چشم ما گذاشتی، اگه قالب بهتری پیدا کردم، چشم حتما
    بازم سر بزن به ما کرمی عزیز ...
    ممنون

    http://sight.blog.ir/


    راهکار فهم حقایق قرآنی در سلوک عارفان 

    آیت الله میرزا جواد ملکی تبریزی:
    (بدان ای عزیز سالک!) هر گناهی، ظلمت و زنگاری در دل از خود به جای می گذارد که وجود آن، با فهم حقایق قرآنی منافات دارد
    و برای بعضی از آنها، اثر فوق العاده ای است که دل را به یکباره تاریک می گرداند و دیده باطن را کور می سازد
    به گونه ای که هر چه نور خورشید قرآن، بر اعیان حقایق معقولات بتابد، او از دیدن آنها عاجز خواهد بود،
    همچنان که اگر دیده ظاهر، کور شد، نور خورشید در دیدن صورت های محسوسات بی فایده خواهد بود...
    هرگاه بنده:
    - خود را از موانعی که بر سر راه فهمیدن حقایق قرآنی است، خالی نمود
    - و قلبش خاضع گشت
    - و از غیر، دل را فارغ ساخت
    - و در مکان خلوتی به قرائت قرآن پرداخت،
    انوار قرآنی بر او پرتو خواهند افکند.

    اسرارالصلوه ، ص 328
    پاسخ:
    هر چقدر فهم انسان بیشتر میشه، قرآن رو یه جور دیگه، با یه نگاه دیگه می بینه، 
    ممنون از مطلبت..
    راستی خوشحالم که هنوز نرفتی سفر
    ان شاالله قسمت بشه فردا ما رو برای پیاده روی همراهی کنی رفیق...
  • علیرضا همتی فارسانی
  • سلام

    چی شد دیگه مطلب نگذاشتی

    منتظر مطالب جدیتون هستم

    بهتون سر می زنم

    تا بعد

    پاسخ:
    سلام، حق با شماست این روزها سرم شلوغه، ان شاالله حتما به روز می کنم
    ممنون که پیگیر هستید...
    خدا قوت عزیز خواهر،خدا رو شکر مطلبت عالی بود. ان شاءالله خدا شما رو خودش و برای خودش تربیت کنه.
    پاسخ:
    سلا م آبجی بزرگه
    ممنون که وقت گذاشتی
    سه شنبه منتظرم ببینمت....
    امروز
    چشمهای ما
    تنها یک پنجره
    و یک روشنایی
    به نام نور محمدی را می شناسد .
    امروز
     تنها یک آسمان
    و یک گل
    به نام گل محمدی را می شناسد.
    امروز
     تنها به یک شمیم
     و یک عطر
    به نام عطر محمدی خو گرفته است
    از این روست
     که مقاوم ایستاده ایم
    و رو به یک پنجره و آسمان داریم
    و در باغچه دستان همه مان
    تنها یک گل روییده است.
    دریا
    ترانه ی تو را می خواند
    زمین
     آرزوی پاکی تو را دارد
    و من
    بر ماسه های ساحل دریا
    می نویسم
    جهان به مهربانی تو زنده است
    یا محمد
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و ال محمد
    زیر سایه حضرت رسول ص موفق باشید
    سلام
    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید

    به ما هم سربزنید خوشحال میشیم

    موفق باشید
    آدر س وبلاگ همان نام بالاست
  • محمد محمدیان
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    درود خدا بر شما

    امیدوارم در سال جدید بیشتر خود وخدا رو بشناسیم
    و خودمون راضی تر باشیم

    یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
  • سید محمد میرهاشمی
  • سلام

    ممنون از حضورتان

    ان شاءالله سال خوبی داشته باشید در پناه حضرتش.


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">