کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

دل بستن و تلاش برای فراموش کردن...

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ

 

این روزها عادت شده برای من دل بستن، از دست دادن و تلاش برای فراموش کردن؛

دل بستن به دنیا و ما فیه؛

این دل بستن منجر می شود به درجا زدن و احساس پوچی؛

باید چاره ای کنم؛

این بار قبل از دل بستن، کمی مکث کنم،

من، اشرف مخلوقات...

راستی من،

من می توانم جلوه خدا باشم...

 

نبسته ام به کس دل،    نبسته کس به من دل،    چو تخته پاره بر موج،    رها، رها، رهایم...

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۵)

  • نفس سادات ......
  • لایییییییییییییک
    زیبا بود رفیق
    پاسخ:
    قربونت یاور...
    گاهی که بیخیال "همه چی" میشم اون حس رهاییه به ادم دست میده! ولی موقتیه
    چون بی خیال همه چی شدن یه جور به پوچی رسیدنه نه از دنیا بریدن
    یه جور همه چیو دور زدن!

    ولی خوبه گاهی وقتا!


    یه چیزی که چندوقته برام سواله : مگه میشه تو دنیا زندگی کرد و دلبسته اش نشد؟
    قبول داری حداقل 30-35 درصد ارزوها و هدف هامون دنیاییه؟؟

    و یه سوال دیگه: بی خیال دنیا شدن یعنی بی خیال خودت هم شدن؟ وفقط خدارو دیدن؟
    پاسخ:

    سوال به جایی بود مهس...

    این حدیث و شنیدی که:

    مولا علی (ع): برای این دنیا طوری زندگی کن که گویی تا آخر دنیا زنده هستی، برای آخرتت طوری زندگی کن گویی 1 روز بیشتر زنده نیستی!

    آزموده ام دل خود را
    به هزارن شیوه

    هیچ چیزش
    به جزاز وصل تو خشنود نکرد

    مولانا
    پاسخ:
    به به... (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">