کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

دوستان ناب من...

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ق.ظ


گوهر چیزی نیست که در قعر دریا بتوان آن را یافت،

گوهر یعنی قلبهایی که با هم یاد میگیرند،

چشم‏هایی که با هم میگریند،

لب‏هایی که با هم می خندند‏،

دستهایی که به نشان هم دلی فشرده میشوند،

گوهر یعنی روح هایی که میفهند چگونه یکدیگر را به یاد خدا بیندازند...

گوهر یعنی دوستان ناب من...


 نویسنده: sskkky

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۹)

  • هانی زعفرانی
  • هرچه دارم ، از دوستان نابم دارم !
    زیبا بود ...
    زیبا بود 
    مرسی از حضورت
  • من مسلمانم
  • برخی آیات عجیب بر دل آدم می نشینند.

    درست جایی در لحظه لحظه ی زندگی،آنگاه که شادیم یا که غمگین،خداوند با آیه ای ما را متوجه خود می سازد.


    در سربرگ "کدام آیه را بیشتر دوست می داری؟" منتظر پاسخ شما هستیم


    "من عاشق قرآن هستم"

  • محمد محمدیان
  • عالی بود
    عااالی /
    افرین بر شما *

    دوستداران ناب خدا - شاد ترین و بهترین آدمهای جهان اند
    خیلی خوب بود، آفرین
     تسنیم از کی تاحالا زیر آبی میری کلک:)
    ممنون که حرف دلمو گذاشتی
    ssskky مثل همیشه دست نوشته هات عالی بود
    یاد نوشته هایی افتادم که سالهای اول دانشگاه می نوشتی فهمیدم که چقدر توی نویسندگی پیشرفت کردی و قلمت چقدر خوب شده

    آفرین خواهر گلم،امیدوارم که روز به روز روحت بزرگتر و نوشته هات تأثیرگذارتر بشه
    پاسخ:
    قلمی به وسعت آسمان(sskky مزاح بود ها، خیلی جدی نگیر(: )
    خدا کنه تاثیر مثبتی تواین رفاقت داشته بوده باشم! (خیلی داغان شد! چیزه بهتری به ذهنت رسید همونو جاش بزار!)
    پاسخ:
    نه اتفاقا بذار بچه ها از دانش ادبیاتیت استفاده کنن...
    ولی خدایی شما برای من ناب بودین... و هستین البته...
    پاسخ:
    اون که بله... (:
    دل به دل راه داره مهس...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">