کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

عشق شفابخش...

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ب.ظ

معبود اول و آخر من؛

خوب میدانی بیمارم...

از آن نوع بیماری هایی که فقط باید خودم را به تو بسپارم،

الله من، میدانم آنقدر تک تک مان را دوست داری که غیرتت اجازه نمی دهد، به غریبه پناه ببریم...

خودت گفتی بهترین دوره برای درمان، ماه مبارکت، ماه رمضانت است...

پس تا این دوره طلایی، به اتمام نرسیده کاری کن...

حسادت، دورویی، خودخواهی، احساس حقارت، ریا، بدبینی و...

وای خدا، خسته شدم، این ها با من، با روح پیوندخورده با تو، نمی خواند...

خودت، مثل همیشه...

  • دختری از تبار تسنیم

خدا

نظرات  (۴)

الهی آمین
خیلی دلتنگم.... ماه برکت داره تمام میشه و همچنان .... دست خالی...........


دعای هرشبِ دهه آخر .....

أَعُوذُ بِجَلالِ وَجْهِکَ الْکَرِیمِ أَنْ یَنْقَضِیَ عَنِّی شَهْرُ رَمَضَانَ أَوْ یَطْلُعَ الْفَجْرُ مِنْ لَیْلَتِی هَذِهِ وَ لَکَ قِبَلِی ذَنْبٌ أَوْ تَبِعَةٌ تُعَذِّبُنِی عَلَیْهِ.

پناه می‏آورم به عظمت ذات کریمت،از اینکه ماه رمضان‏ از من سپری شود،یا سپیده این شب طلوع کند،و از سوی من نزد تو گناهی یا نتیجه کاری مانده باشد،که مرا بر آن عذاب نمایی
سلام
این ماه قشنگ دیگه داره تموم میشه ...
ان شاالله که همه مون به قدر کافی ازش استفاده برده باشیم.
مناجات خیلی قشنگی بود:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">