کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

ریشه آدم ها از دیدگاه اکبر عبدی...

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

آدمی که اعتماد به نفس نداره، آدمیه که ریشه اش و یادش رفته...

هر کسی ریشه اش و یادش نرفت، رو همه چیزش میتونی حساب کنی،

یعنی رفیق خوبی هست، همسر خوبی هست، شریک خوبی خواهد بود، 

اما اگه ریشه اش و یادش رفت، شما رو خیلی سریع تر، یادش خواهد رفت...

اکبر عبدی


  • دختری از تبار تسنیم

اکبر عبدی

ریشه

نظرات  (۹)

حاضرین در سایت :
8 نفر ... :D
پاسخ:
الان ذوق زده شدی همسفر؟؟؟
 ما که همیشه بازدیدکننده داریم، یه عالمه...
راستی ریشه یعنی چی....
پاسخ:
نظر خودت چیه همسفر؟؟؟
ایول شدن 10 نفر :D
پاسخ:
که اینطور!!!
با تشکر دوست عزیز D:
راستش یاد حرف رائفی افتادم...:
پیامبر به حضرت علی (ع) فرمود:" ای علی، مردم از درخت های گوناگونی افریده شده اند، اما من و تو از یک درخت هستیم ،
من ریشه آن درخت هستم و تو تنه اش،حسن و حسین میوه های آن و شیعیان ما برگهای
آن درخت هستند"
....
پاسخ:
ممنون از تعریف به جا و قشنگت...
  • هانی زعفرانی
  • سلام .
    ببخشید اسم فونت مطالبتون چیه  ؟
  • هانی زعفرانی
  • ممنون از راهنمایی تون .
    چجوری فونت بی نازنین رو قرار دادید ؟! من که هر کار کردم نشد . قسمت راهنمایی بلاگ رو هم که خوندم نتونستم .
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    اول مطالبم و توی word می نویسم، بعد اینجا کپی میکنم...
    سلام و ممنونم از مطلب عالی و  بازدیدتون از سایت بنده...

    آدرس وب سایت اصلی من :jasmines.ir
    خوشحال میشم بهم سر بزنی.


    موفق باشی 

  • دختری از تبار تسنیم
  • دوستان این بلاگ چرا دچار اختلال اعصاب شده؟؟؟
    بازدید امروزش ثانیه به ثانیه داره میره بالا؟ قاطی کرده!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">