کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

به بلندای گناهانم...

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ب.ظ

الهی من نمی خواهم خنده هایی که لبخند تو را از من می گیرد،

من نمی خواهم نظرهایی که نگاه تو را از من دریغ می کند...

من در جست و جوی ب بسم الله الرحمن الرحیم و در پی هدایت شدگان صراط مستقیمت...

به دنبال نشانه های انعمت علیهم می باشم و مدّ ضالینم را به بلندای گناهانم می کشم...

  • دختری از تبار تسنیم

الهی

حمد

گناه

نظرات  (۱۶)

سلام
مطالب وبلاگت جالبن
خوشحال میشم به منم سر بزنی و برام نظر بزاری
راستی اگه با تبادل لینک موافقی بیا بهم بگو
memorybox.blog.ir
  • نـیلو بانـو :)
  • سلام ...

    چـــه قدر زیبـــاست ایـن متــن ...

    :)

    ***خـــدایا گــناهمان را ببخـش ***

    الهـــــی آمــــــین
    پاسخ:
    سلام
    الهی آمین...
    مثل همیشه عالی بود رفیق خوبم
  • هانی زعفرانی
  • سلام .
    به روزم با تصویر متحرک "اجازه نمی دهیم"
    چقدر زیبا 
    هم عکس هم نوشته...
    ان شاء الله بتونیم اینگونه باشیم
    سلام 

    بسیار زیباا بود 

    موفق باشی 
  • سید محمد میرهاشمی
  • نـیلو بانـو :)
  • سلام ...

    با مطلب :


    به روزم عـزیز دل ...

    منتظر حضور مهربونت هستم :)
  • نـیلو بانـو :)
  • سلام عزیز دل ...

    با قــرار ساعت 8 به روزم 

    تشریف بیارید تا دیر نشــده !

    :)
    :( ...
    خداجون تورو به بدن پاره پاره شده حضرت علی اکبر دست مردم ایران رو بگیر
    دست بچه شیعه هاتو بگیر نگذار بی راهههههه ... برند !
    خدایا ظلمی که یهود و آمریکا و متحدان عربی غربی شون به ما تحمیل میکنند به خودشون برگردون
    خداجون ما ایرانی هستیم نه عرب کوفی
    خداجون امام زمانمون رو بفرست تا طعم زندگی با عزت رو بچشم
    خدا جون خسته شدم به خدا ...
    خدا جون تا الان حواست بهمون بود از الان بیشتر باشه جان حضرت زهرا ...
    هیع  چی  بگم دلم گرفته است ......
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعاهای قشنگ
    اللهم صل علی محمّد و آل محمّد
    الهی آمین...
  • محمد شورگشتی
  • به به
  • سیده ترمه موسوی
  • الهی و ربی من لی غیرک ...
    سلام.
    میلاد سعید و غرخنده حضرت علی اکبر و روز جوان را به شما جوانان گرام تبریک و تهنیت عرض میکنم.
    پاسخ:
    سلام 
    بر همه جوانان مسلمان مبارک...
  • نـیلو بانـو :)
  • سلام بانـوی عزیـزم ... 

    با مطلب " خـــدا حافـظ استرس " به روزم

    خوشحـال می شم تشریف بیارید :)

    مثل همیشه عالی
    اجرکم عند الله ....رفیق
    پاسخ:
    چقدر سکرت!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">