کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

برچسب فضول رو خودت نذار...

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ق.ظ

گاهی وقت ها سوالی می پرسیم که نباید...

نظری میدیم که نباید...

نقدی می کنیم که نباید...

چرا اگه با یه آدم تصادف کنیم و دستش بشکنه خیلی بیشتر عذاب وجدان می گیریم تا اینکه با یه حرف، به روحش صدمه بزنیم و حالش و بد کنیم؟؟؟

تصور کن دوستت بهت گفته آزمون استخدامی شرکت کرده.

درسته بار بعدی که می بینیش بهش بگی: چی شد؟ قبول شدی؟ چرا رد شدی؟ بابا عجب بدشانسی آوردی! ؟؟؟

دختر خاله ات بهت گفته قرار خواستگار براش بیاد.

این درسته که بار بعد که دیدیش بهش بگی: خوب چی شد؟ اومدن؟ چی گفتین؟ اونا چی گفتن؟ جوابت چی؟ ای بابا! چرا بهم خورد؟ شما نخواستین یا اون ها؟ بابات نباید اون حرف و میزد. مامانت چرا چیزی نگفت؟ ؟؟؟

شاید دوست نداشته باشه راجع به اون موضوع صحبت کنه و خاطرش مکدر بشه...

مطمئن باش طرف مقابل، تا اونجایی که لازم بدونه، برات تعریف میکنه، شخصیت ما بالاتر از این حرفاس که برچسب فضولی بهمون بزنن...

  • دختری از تبار تسنیم

فضولی

نظرات  (۵)

با این آخری موافقم الی باور کن چند روز پیش داشتم به همین فکر میکردم
کاملأ باهات موافقم
مثل همیشه عاااااااالی بود
همیشخ حرفات منو به فکر کردن وادار می کنه و یه حقیقت زندگی رو بهم یادآوری میکنه
ممنون رفیق خوبم

من با حرفت کاملا موافقم . اما من از اون دست آدمایی ام که به مخاطبم زحمت نمیدم ازمن سوال بپرسه که چه خبر؟؟؟ از این حرفا..... خودم همه رو میریزم رو دایره!!!!!!!

پاسخ:
ترک کن این عادتت و ...
سخنرانی استاد شجاعی با موضوع حسادت و گوش بده

من خودم به شخصـه اگه کسی چیزی بهم بگه فقط گوش می کنم و اگه هم نیازی به راهنمایی داشته باشه کمکش می کنم ... 

می تونم ازش بپرسم کمکی از دست من بر میاد ؟

به همین راحتی !

آدمایی که به کمک و راهنمایی کسی دیگه ای نیاز داشته باشن خودشون درخواست می کنن برای چی من باید دخالتی کنم !

دیگه نیازی هم به فضولی نیست ... :)
پاسخ:
موافقم
اگه همه همینطور باشیم خودمون و بقیه احساس آرامش بیشری میکنیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">