کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

من و فضای مجازی و تولد ...

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ

یک سال از شروع کار ما در این وبلاگ، گذشت


من و همه بچه های کانون تسنیم، امیدواریم در این مدت،

حداقل، چند لحظه ای شما رو به فکر وا داشته باشیم...


با آرزوی ارائه پست های مفیدتر

  • دختری از تبار تسنیم

تولد

فضای مجازی

وبلاگ

نظرات  (۹)

  • انسان نیازمند
  • مبارکه

    موفق و پیروز باشید
    سلام. 
    چشم ها را باید شست ... جور دیگر باید دید...
    تولد تبلیغ مجازی تون مبارک!....
    ممنون از اینکه به ما هم سری زدید...
    ما هم در وبلاگ مون قصد داشته و داریم که با به فکر انداختن انسان ها، اونها رو به تغییر سبک های غلط زندگی دعوت کنیم.
    خوشحال می شیم ما رو هم لینک کنید.
  • بر ثانیه ی ظهورش "صلوات"
  • سلام

    تولدتون مبارک

    وبتون خیلی قشنگه

    در پناه حضرت مادر

    سلام  ممنون به وبلاگم سر زدین
    تبریک میگم تولد وبلاگتونو 
    فضای خیلی خوبی وبتون داره ... حس خوبی به ادم میده 
  • سیده ترمه موسوی
  • سلام
    مبارکه
    من که از خوندن مطالبتون لذت بردم و استفاده کردم
    اجرتون با خدا 
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    با 4 مطلب به روز هستیم

    1- بروشور میلاد حضرت علی (ع)

    2- پوستر فضایل حضرت علی (ع) بیانات آیت الله بهجت (ره)

    3- پوستر میلاد امام جواد (ع)

    4- پوستر میلاد امیرالمومنین علی (ع)

    http://ammar-g.blog.ir/

    به ما حتما سر بزنید

    نظر فراموش نشود

    یا علی

    خدایا تا آقا میاد کمکمون کن وبلاگمون با مطلبای مورد پسند حضرت حجت بمونه
    خسته نباشی رفیق شفیقم
    سلام
    مطالبتون فوق العادست
    بازم به من سز بزنین
    یا علی
    +

    سلام ...

    من تازه با وبلاگ زیباتون آشنا شدم ...

    لینک شدید :)
    پاسخ:
    سلام
    شما خیلی به ما لطف دارید
    من و دوستام منتظر حضور دوباره شما هستیم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">