کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

قصه از حنجره ایست، که گره خورده به بغض...

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ

با بعضی ها که دردودل می کنم و میگم: امسال نشد برم، پوزخند می زنن و

میگن: 4 ساله داری میری، دیگه بسه...

میگم نکنه امسال کاری کردم که دعوت نشدم...

فکر کن یه جایی بری که تازه بفهمی، مفهوم همه چیزهای خوبی که برات ارزشه، یعنی چی؟؟؟

تا قبلش فقط این ها رو شنیدی، ولی وقتی لمسش می کنی...

یه چیزایی مثل گذشت، عشق، معرفت، اخلاص، مرد...

4 سال، قبل از عید، دلم و اونجا صاف کردم و بعد سال و شروع کردم،

اما امسال نشد که برم،

خدایا من که تا قبل این 4 سال، توی این حال و هوا نبودم،

حالا که خودت، این روزی و بهم دادی، حالا که تشنه ام کردی،

خودت سیرابم کن...

اما رفتن به اونجا لیاقت می خواد که لابد من ...


قصه از حنجره ایست، که گره خورده به بغض

یه طرف خاطره ها، یک طرف فاصله ها


باید رفته باشی تا درک کنی من و رفقام الان چه حالی داریم، آخه شهدا ما رو دعوت ...

شایدم دعوت کردن و خودمون پس زدیم... خدا نکنه این حدس ها درست باشن...

  • دختری از تبار تسنیم

راهیان نور

عشق و ایمان

نظرات  (۳)

از وقتی پوستر راهیان رو تو دانشگاه دیدم هوایی شدم
وقتی دوتا از رفقا رفتن دیگه واقعا فهمیدم رفتن لیاقت میخواد که من نداشتم........

وای از بغض جدایی
:(
منِِ بی سروپا .... جــا مــانده ام
دل من هم اون جا جا مونده دوباره یتیم شدم  یتیم بودن بد دردیه یتیمی که با وجود بودن پدر و مادر هنوز یتیمه.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">