کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

اولین جشن چله...

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ب.ظ


بیفشان قطرهی اشکی که من باشم خریدارش
بیاور قطره‌ای اخــلاص، دریـــا کردنش با من

اگر درها به‌ رویت بسته شـد، دل برمکن بازآ
درِ این خانه دق‌البـاب کُـــن، واکردنش با من

به ما گو حاجت خود را، اجـابت می‌کنم آنی
طلب کن هرچه می‌خواهی، مهیّـــا کردنش با من

بیا قبل از وقـوع مرگ روشـن کن حسابت را
بیاور نیک و بد را جمـع، منها کردنش با من


به امید خدا، زمان دومین چله نشینی و گناه و دعای انتخاب شده، اعلام میشه...

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۱)

نه اینکه می آیم تا به تو برسم،

همین که می آیم به تو می رسم....
----------------
کتاب "بنویس او بخوان تو"

ان شاءالله که جشن خوبی خواهیم داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">