کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

فرق بعضی از ماها با شیطان...

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ

 

 

 

 ابلیس گفت خدایا من را از سجده به انسان معاف کن، به جای آن، یک جوری عبادتت می کنم که نه  نبی مرسلی که می خواهد بیاید و نه ملک مقرب این گونه عبادتت کرده باشد، از این یک سجده  بگذر...

 خداوند فرمود: من که نیازی به عبادت تو ندارم،

 اگر بحث عبودیت هست، من باید تعیین کنم چطور عبادت کنی...

 نشنیدی که بعضی می گویند: من دوست دارم دراز بکشم نماز بخونم!!! کی گفته من باید عربی نماز  بخونم!!! من هر روز حموم می رم، چرا باید وضو بگیرم؟؟؟ من کلی به فقرا کمک می کنم، دیگر نیازی به خمس دادن نیست...

 بین شیطان و کسی که بخواهد نحوه عبودیت خود را تعیین کند، فرقی وجود ندارد...

 اما نه ...

 یک فرق دارند... ابلیس بیچاره 6000 سال سابقه عبادت دارد، اما او آن را هم ندارد...

 

استاد رائفی پور...

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۱۱)

  • واقعیت سوسک زده
  • این همان تسلیم شدن است که خدا از بنده اش می خواهد ...
    سلاو سپاس. وبلاگ شما از وب من بهتره. ممنون که اومدید. دست حق پشت و پناهتون.
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید...
    ان شاالله آقا در این راه شما رو یاری کنن...
  • یا مهدی(عج)
  • احسنت
  • ارمیا (jeremiah)
  • ممنونم از حضور شما دوست عزیز در وبلاگم. منظورتان از پیوند ؛ پیوند با خداوند بود یا با زندگی مشترک با همسرتان ودر کل با خانواده؟
    پاسخ:
    بزرگترین و مهم ترین بعد وجودی ما که روح ما باشه به پیوند با خداوند نیاز داره که اگر این پیوند برقرار نباشه، زندگی ما زندگی نمیشه و بقیه پیوندها هم مختل می شن...
  • Soldier Of Imam Mahdi Aj
  • سلام شما در وبلاگ "تنها مسیر" لینک شدید
    دوست داشتید ماروهم لینک کنید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف شما...
    التماس دعا...

    خدا رو شکر آپ کردی

    شیطان چون نفهمید خدا کیه 6000 سال سجده شو داد...

    رمضان واسه اینه معرفت پیدا کنیم

    عبادت بی معرفت ، آتیش می گیره...

  • مهدی قاسمی راد
  • سلام
    مطالبتون خیلی خوبه امیدوارم موفق باشید
    سلام تسنیمی عزیز
    ممنون بخاطر مطالب مفید
    دوست داشتم دو آیه زیر رو برای بقیه تسنیمی ها بذارم، من که خودم بدجور تحت تاثیر قرار گرفتم.
    فقط میتونم بگم : خدایا به حق این ماه عزیز یه لحظه هم تنهامون نذار....

     شیطان، پس از رانده شدن از درگاه الهی، از خداوند مهلت خواست و خدا تا وقت معینی به او مهلت داد و شیطان پس از مهلت یافتن، اظهار داشت که فرزندان آدم را وسوسه خواهد کرد و آنها را وادار به انجام کارهای بد خواهد نمود. به آیات زیر توجه کنید:


    قال رب فانظرنی الی یوم یبعثون قال فانک من المنظرین الی یوم الوقت المعلوم قال رب بما اغویتنی لأزینن لهم فی الارض و لأغوینهم اجمعین الاّ عبادک منهم المخلصین (حجر / ۴۰ - ۳۶)


    (شیطان) گفت: پروردگارا تا روزی که مبعوث می شوند به من مهلت بده خداوند گفت: تو از مهلت داده شده گانی تا روز وقت معین. شیطان گفت: پروردگارا به سبب اینکه تو مرا گمراه نمودی ، (اعمال فرزندان آدم را) برای آنها زینت خواهم داد و همگی آنها را گمراه خواهم ساخت مگر بندگان خالص تو را.


    نظیر همین مطلب در آیه ۱۱۹ از سوره نساء چنین است: وَلَأُضِلَّنَّهُمْ وَلَأُمَنِّینَّهُمْ وَلَآمُرَنَّهُمْ فَلَیبَتِّکُنَّ آذَانَ الْأَنْعَامِ وَلَآمُرَنَّهُمْ فَلَیغَیرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ وَمَنْ یتَّخِذِ الشَّیطَانَ وَلِیا مِنْ دُونِ اللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْرَانًا مُبِینًا (النساء/۱۱۹)


    «و آنها را گمراه می کنم! و به آرزوها سرگرم می سازم! و به آنان دستور می دهم که (اعمال خرافی انجام دهند، و) گوش چهارپایان را بشکافند، و آفرینش پاک خدایی را تغییر دهند! (و فطرت توحید را به شرک بیالایند!)» و هر کس، شیطان را به جای خدا ولی خود برگزیند، زیان آشکاری کرده است."


    امام صادق (علیه السلام) فرمود: قلبی نیست مگر اینکه دارای دو تا گوش است بر یکی از آنها فرشته ای هدایت کننده است و بر دیگری شیطانی فتنه گر است یکی او را امر می کند و دیگری نهی می کند شیطان او را به گناهان امر می کند و فرشته او را از گناهان باز می دارد.




    پاسخ:
    سلام رئیس عزیز،
     ممنون به خاطر حضورت و البته یادآوری به جایی که داشتی...
    دعا فراموشت نشه ها...
  • حسین شکری
  • سلام دوست عزیر وب خوبی داری
    اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با اسم
    "تاریخچه های خواندنی"
    لینک کن بعد خبرم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
     با تشکرtarikhche.tk
    سلام
    احسنت
    زیبا بود...
    موفق باشید...
    واقعاً که بعضی از ماها از ابلیس هم بدتریم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">