کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

به بهانه ماه رمضان...

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ق.ظ


 

 باز می خواهم تو را پیدا کنم

 با تو شاید خویش را معنا کنم

 

 من کی ام ؟ گر خودشناسی داشتم

 کی زخود بودن هراسی داشتم

 

 های .....ای آیینه معنا کن مرا

 گم شدم در خویش پیدا کن مرا

 

 فرصتی تا رود را پیدا کنم

 قطره قطره خویش را دریا کنم

 

 اهرمن دارد مجابم می کند

 لای لایش گاه خوابم می کند

 

 شیشه ی این دیو در دست من است

 همت اما وای.....با اهریمن است

 

 های.....ای آیینه حاشا کن مرا

 گم کن و آزاد و پیدا کن مرا

 

 می توانی می توانی "آن"من

 باز گردانی "من انسان" من

 

 شیخ ما دیریست شب ها با چراغ

 دیگر از انسان نمیگیرد سراغ

 

 الفتی تا ما چراغ او شویم

 خانه خانه در سراغ او شویم

 

محمدعلی بهمنی

 

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۴)

ماه رمضان مبارک

خیلی قشنگ بود،با تشکر از مدیر از مدیر وبلاگ.
پاسخ:
سلام رفیق
دل تسنیم تنگ شما و نظرات شماست
بیشتر به ما سر بزنید...
  • منتظر فرج
  • میهمانی خدا مبارک
    خدا قوت
    التماس دعای فرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">