کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

ببین بغل دستی سر نداره

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ب.ظ


 

بار اولم بود که مجروح می‌شدم و زیاد بی‌تابی می‌کردم یکی از برادران امدادگر بالاخره آمد بالای سرم و با خونسردی گفت:«چیه، چه خبره؟»تو که چیزیت نشده بابا!

تو الان باید به بچه‌های دیگر هم روحیه بدهی آن وقت داری گریه می‌کنی؟! تو فقط یک پایت قطع شده! ببین بغل دستی ات سر نداره هیچی هم نمی‌گه، این را که گفت بی‌اختیار برگشتم و چشمم افتاد به بنده خدایی که شهید شده بود!

بعد توی همان حال که درد مجال نفس‌کشیدن هم نمی‌داد کلی خندیدم و با خودم گفتم عجب عتیقه‌هایی هستند این امدادگرا.

 منبع: تبیان

 

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۳)

  • یا مهدی(عج)
  • سلام علیکم
    ببخشید که این چند روز نتونستم به وبلاگتون سر بزنم(اینترنتمون مشکل داشت)

    ای کاش.......

    با یک مطلب جدید در خدمتتون هستم. تشریف بیارید.


    یا علی

    التماس دعا


  • منتظر فرج
  • کاش یکی از اینها مثل یک فرمانده بالای سرم می ایستاد و فرمان می داد و من...
    ومن پا می کوبیدمو بله قربان گویش می شدم
    و از این لحظه های تلخ سردرگمی نجات پیدا می کردم
    پاسخ:
    هستن بالای سرمان
    فقط شنیدن صدای اونا سخته

  • میثم طاهری
  • سلام آفرین زیبا بود تمایل داشتید به ما هم سر بزنید و نقد کنید
    پاسخ:
    سلام ممنون از اینکه سرزدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">