کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

تقدیم به نگاهت...

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ق.ظ

این گل های نرگس تقدیم به نگاهت...

دلت حسینی

و

عزاداری هایت قبول درگاهش...

  • دختری از تبار تسنیم

امام زمان

امام زمان عج

ربیع الاول

نظرات  (۷)

  • سیده ترمه موسوی
  • سلام 
    ممنون
    ربیع الاول شما هم مبارک :) 
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • ماه ربیع الاول مباااااارک
    برتو هم مبارک رفیـــقِ جــان
    سلام
    راستش من فکر نمیکنم اول ماه ربیع مبارک گفتن داشته باشه
    البته شرمنده اینو میگم
    فقط نظر منه
    چون شنیدم امام صادق فرموده : " بزرگترین مصیبیت بر ما در هفته اول ربیع اتفاق افتاد"
    همون واقعه درب و فاطمه زهرا (س)

    البته هنوز تحقیق نکردم
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    و  وقت بخیر
    ان شاالله در این زمینه بیشتر تحقیق میکنم
    راستش جا خوردم
    اولین بار که میشنوم نباید ربیع و جشن گرفت!
    سلام

    ماشاالله هنوز هم فعال هستید. من هر از گاهی میام به وبلاگ شما سر میزنم ولی اکثرا یادم میره. یادمه اولین نظرو به وبلاگ من شما دادید. 

    شما چرا افزونه این وبلاگ را دنبال کنید فعال نمیکنید؟ اونطوری خیلی بهتره 

    اگه اطلاعات کاملی در این مورد ندارید یه خبر بدید تا توضیح بدم 
    سلام اگه انلاینید بگید تا من بگم چطور فعال کنید 

    منتظرم
    خب ببینید این یه افزونه کاربردی هست که بیان اون را به تازگی اضافه کرده 

    میدونید مثل چیه.. مثل فالور هست مثلا اگه شما یه مطلبی رو گذاشتید یه پیام به وبلاگ من میاد که کانون تسنیم پست جدید گذاشته و اینطوری من باخبر میشم والبته برعکس من اگه پست بذارم شما خبر دار میشید 

    به وبلاگ من نگاه کنید یه جایی هست سبز رنگ که نوشته ( این وبلاگ را دنبال کنید)  

    لطفا روی اون کلیک کنید و بعد وبلاگ من رو دنبال کنید 

    حالا روش فعال کردن ( خیلی راحته)  

    برید به تنظیمات --> تنظیمات ساده …>یه جایی هست نوشته ( نمایش جعبه دنبال کنندگان)  اون رو فعال کنید. ( نمایش جعبه دنبال کنندگان در مکان پیش فرض) 

    تموم شد. امیدوارم که مفید واقع بشه 

    یا علی
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    فعال شد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">