کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

دور تو هیچ وقت نگشته ام...

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

همه ی عمرم را چرخیده ام. دور آدمها! اشیاء! دور هر کس و ناکسی! دور خودم! دور خودم! ولی با این یکی اصلاً آشنا نیستم. دور تو هیچ وقت نگشته ام. این طور ناگهانی و بی مقدمه: چطور هم قدم فرشتگان عرشت، دورت بگردم؟ چطور توی همین چند لحظه مهلت، این روح دورِ دور را بیاورم نزدیک و بگذارمش در مدار؟

حالا گیریم که نزدیک شدم، نزدیک دستهای مهربان تو، با این قابلیت لعنتی چه کار کنم؟

این کاسه‏ ی کوچک و حقیر قابلیت من، اندازه‏ ی چند قطره‏ ی باران بیشتر جا ندارد. چه فرقی می‏ کند زیر آبشار ایستاده باشم یا جویباری باریک؟ با این ظرف تنگ و حقیر، هرجا بروم، آسمانم همین رنگ است.

سهم من از بارش های عظیم، از آبشارهای بزرگ، فقط حسرت خواهد بود.

 

مرا به وسعت مهمان کن!

فاطمه شهیدی

  • دختری از تبار تسنیم

خداوند

نظرات  (۱)

بسییار زیبا بود
و اما جملاتی ک در بالا سمت چپ وب نوشتید 

بچه های کوچک دانشگاه بزرگ   این هم جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">