کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

تناقض...

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

من، توی این دنیای پر تلاطم

تو سرم، پر از آرزوهای رنگی...

پر از برنامه برای پیشرفت، برای بالا رفتن از پله دنیا

یه ذره اون ورتر من...

همونجایی که من دارم نفس میکشم

درست همون موقعی که من دارم توی تلگرام با رفقام میچرخم؛

یه جوون داره به رفتن فکر میکنه، به درجا نزدن...

به شهادت...

واژه ای که برام تقدس داره، اما ملموس نیست...

تناقض قشنگی!

شایدم دردناک...

سلامتی و پیروزی مدافعان حرم، صلوات...

 

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۷)

سلام
از سرچ اسم تسنیم به وبلاگتان رسیدم
خیلی مطالبتان را برای خودم ذخیره کردم که بعضب شان را در "آیین نامه ی عهد جوانی" ام بنویسم
تسنیمِ ما هم اینجاست
پاسخ:
سلام
خداروشکر که مطالب براتون مفید بودن...
مثل حسی که من دارم هم شادم هم غمگین در کنار هم 
هر کس در هر جایگاهی هست باید بهترین کار را انجام دهد

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم... 
  • سیده ترمه موسوی
  • پس زمینه جدید مبارک
    این گل و بوته و پرنده های خوشگلو از کجا میاری خواهر؟! D:
    اره منم خیلی بهش فکر میکنم! چه دنیا های متفاوتی! 
    22بهمنت مبارک :) 
    پاسخ:
    سلام خواهر
    می سرچیم دیگه...
    بر شما و همه رفقا مبارک...
  • دختر مهتاب .....
  • خداحفظشون کنه
    پاسخ:
    ان شاالله...
  • گلبرک آرام
  • مرگ در راه حق نهایت هر آدمی ه که میخواد انسان باشه ! اما مرگ در راه حق!!! من یه سوال دارم از شما! اگه حرم نداشتیم چه اتفاقی میفتاد؟!
    پاسخ:
    سلام و وقت بخیر
    من کارشناس مذهبی نیستم، بهتره از یک نفر که عالم تر هست، بپرسید
    به هر صورت فکر میکنم شهید شدن این افراد فقط به خاطر حرم نیست، خیلی اتفاقات وحشتناکی توی اون مناطق میفته و خیلی ظلم ها میشه...

    در ضمن خیلی از ماها با رفتن به حرم و یادآوری فطرتمون، خیلی از بدی ها رو کنار میگذاریم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">