کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

یه پیشنهاد بدم آیا؟؟؟

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ

پیشنهاد میدم به یه موزه سر بزن...

مطمئنم مثل من متحیر میشی؛ نمیخوام تعریف کنم دقیقا چی دیدم، باید خودت ببینی!

موزه دفاع مقدس، 

شاید الان بگی: ای بابا، جا از این جذاب تر نبود؟؟؟

اما فکر نکنی 4 تا عکس و گلوله چیدن؛ دنیایی برا خودش...

مدرن و متفاوت از هر چی تا به حال دیدی...

راستی اگه برات مقدور نیست، میتونی بازدید مجازی هم داشته باشی، اما از نزدیک دیدن یه صفای دیگه ای داره...


تهران- میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی - موزه دفاع مقدس  و ترویج فرهنگ مقاومت


  • دختری از تبار تسنیم

شهید

موزه دفاع مقدس

نظرات  (۸)

  • امیرحسین 210
  • سلام من دعوتت می کنم یه بازدیدی از وبلاگ من داشته باشی :D
    منتظرتم! 
  • بید مجنون
  •  سلام مجازیش هم جالب بود
  • دختر مهتاب .....
  • ایولااااااا عجب جاییه
    سلام
    من باغ موزه ی همدان رفتم اونجا هم فوق العاده بود...
    کلا انگار توی این موزه ها شهدا خودشون همه چیزو بهت نشون میدن...
    یاعلی(علیه السلام)
    سلام،
    خاله منم همین اواخر بازدیدی داشته
    خیلی تعریف می کرد! 
    ممنون
  • در مسلخ عشق
  • سلام؛ فکر کنم بد نیست قبل از سر زدن به موزه و دیدن آثار جنگ؛ به موزه های زنده جنگ سربزنیم؛ برای بی جان ها و دیدن تیر و ترکش ها وقت زیاد است؛ ممکن فردا بینمان نباشند.
    تسنیم جان کجایی؟
    نیستی
    پاسخ:

    سلام مهسا جان

    یه مدتی نیستم

    معلوم نیست کی برگردم...

    ممنون از اینکه به یاد مایی رفیق

  • سیده ترمه موسوی
  • سلام تسنیم عزیز 
    خوبی؟! خوشی؟! 
    نیستی خواهر گفتیم رفتید امتحانا رو بدید و بیایید D:
    ان شاالله موفق و موید باشی و سلامت
    و زود ببینتیمتون باززز 
    پاسخ:
    سلام ترمه جان
    ممنون از احوالپرسی همیشگیت...
    معلوم نیست کی برگردم...
    ان شاالله شما هم هر جا هستی زنده و پایدار باشی....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">