کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

قصه عاشقی، از همان جا شروع شد...

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

نه اینکه بگویم قبل از آن از عشق چیزی نشنیده بودم، نه

چیزهایی شنیده بودم، اما برایم ملموس نبود،

گاهی فکر می کردم اداست، گاهی مبالغه و گاهی شاید خرافات...

تا اینکه شما را دیدم،

تا اینکه سرزمینی که شما در آن عاشق شدید را دیدم

قصه از همان جا شروع شد...

آن جا بود که فهمیدم در راه عشق، سر دادن، نه خرافات است و نه هیجان...

فقط عشق است و

انسان بدون این عشق، انسان نیست...


شهیدِ عشق، برایم حمدی بخوان،

 خدا را چه دیدی،

 شاید؛

مثل تو؛

 زنده شدم...

  • دختری از تبار تسنیم

شهید

عشق

مناطق جنوب

نظرات  (۱)

  • دختر مهتاب من زنده ام
  • ان جا سرزمینی است از تبار لالا های سرخ خدایی
    پاسخ:
    لاله های سرخ خدایی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">