کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

پارتی های بی نظیر من...

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

تا حالا شده دلت از همه آدم های دور و برت پر باشه؟

با خودت بگی کاش یکی بود که آخر معرفت باشه!

که بشه روش حساب کرد و کاری از دستش ساخته باشه...

من و تو به خیلی ها تکیه کردیم، ولی یا ضعیف تر از یه تکیه گاه بودن و یا معرفت تکیه گاه بودن رو نداشتن...

اولین بار سال 89 باهاشون آشنا شدم، با بچه های دانشگاه رفتم دیدنشون؛

خیلی با معرفتن، خدا خیلی هواشون و داره...

حیفه، از دست نده این پارتی ها رو...

  • دختری از تبار تسنیم

شهدا

نظرات  (۵)

امیدوارم طوری زندگی کنیم که لیاقت معرفتشون رو داشته باشیم.....
تسنیم عکسش فوق العاده است
یادش خیلی بخیر
ان شاءالله قسمتمون بشه دوباره با هم بریم من که خیلی دلم تنگ شده 
پاسخ:
به مید خدا طلبیده بشیم...
جالب بود 
ما سال ۸۶ به دیدنشون مشرف شدیم...
واقعا معرکن...
معرفتشون فوق العادس...
اونجا خیلی حال عجیبی داره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">