کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

هنوز دلیل بودنم توی این دنیا رو نفهمیدم...

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ب.ظ

وقتی به خاطر سوتی دادن جلو یه آدم خودخوری کردم

وقتی از تعریف یه آدم خوشحال شدم

وقتی از جواب سلام ندادن یه آدم ناراحت شدم

وقتی از تنها موندن، ترسیدم

وقتی به داشته های کوچک و بزرگ یه آدم حسادت کردم

وقتی گفتم: خدایا چرا من جای فلانی نیستم

وقتی زندگی بوی روزمرگی به خودش گرفت

وقتی به خاطر یه امتحان، قلبم اومد در دهنم

وقتی به یه جا رسیدم که گفتم: خدایا دیگه نمی خوام باشم

وقتی فکر کردم که کسی شدم و احساس کردم از بعضی ها بهترم

یا حتی وقتی نفس خودم رو به خاطر یه آدم زیر پا گذاشتم

فهمیدم هنوز دلیل بودنم توی این دنیا رو نفهمیدم...

فهمیدم تا یکتاپرست شدن، خیلی راه نرفته دارم...

خدایا از ما دور کن، این شرک های خفی رو...

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۴)

  • محمد مهدی علیزاده
  • عرض سلام
    با پوستر پدر موشکی ایران بروز هستم ...
    http://mr-designer.blog.ir/1393/07/17/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86
    خدایا!
    آدمیت را سوغات آمدن به زمین قرار دادی
    کمکم کن تا سوغات آمدن من به سویت انسانیت باشد...
    پاسخ:
    آسمان
    خیلی به دلم نشست...
    خدا نصیب همه مون کنه...
  • همسفر قدیمی
  • خیلی قشنگ بووود

    آمیــــــن برای دعای تو واسکای

    درپناه حق

    پاسخ:
    همسفر قدیمی!!!
    ان شاالله به همین زودی ها دوباره همسفر می شیم...
    واقعا زیبا بود شاید با این تلنگر یه کمی به خودمون بیایم و فکر کنیم که این راهی که در پیش گرفتیم به کجا داره ما رو میکشونه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">