کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

این وبلاگ مکانی برای دردودل با تمام دختران سرزمینم علی الخصوص دوستانم در کوچک دانشگاه بزرگ (دانشگاه صنعتی کرمانشاه) می باشد...

کانون دخترانه تسنیم

کانون فرهنگی دخترانه تسنیم به مدد جمعی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاسیس شده است...

پیشکش به مولا حاضرمان...

ماییم و حکایت پریشانیمان
داغی که نهان شد به غزل خوانیمان
ما و تب حیرت، تب سرگردانی
خورده است غم فراق به پیشانیمان

بایگانی
پیوندهای روزانه

میلاد ارباب عشق مبارک

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ق.ظ

مولا دریاست...

زهرا دریاست...

دریا دریا به هم رسیده، مروارید اومد به دنیا

آقا جان میلادتان مبارک...

  • دختری از تبار تسنیم

نظرات  (۸)

تا مسیرم به در خانه ات افتاد حسین...
خانه آباد شدم، خانه ات آباد حسین...
اعیاد بر شما مبارک
ان شاء الله امروز یه کربلا از آقا عیدی بگیریم
به ما هم سری بزنید
یا علی
التماس دعا
پاسخ:
همچنین
به حق ارباب ان شاء الله همه عاقبت به خیر شیم...
عالی بود مخصوصا انتخاب عکس برای این متن واقعا ذهنم درگیر شد که عظمت امام حسین رو تصور کنم
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام همراه همیشگی...
خداشکر که به دلت نشست...
حیف که تو فرجه بودیم و نشد تو دانشگاه کاری کنیم،
آقا حق دارن به گردن ما، حق...

دلم زار زار گریه در کنج شش گوشه ات را میخواهد...
دلم خسته است از های و هوی این شهر...
دلم هوای کربلا می خواهد...
بغضم منتظر یک یا حسین (ع) است ... تا ب ش ک ن د... . . . یا حسیـــــــــــن علیه السلام


متنت خیلی قشنگ بود

پاسخ:
دلم جز هوایت هوایی ندارد
لبم غیر نامت نوایی ندارد...

ان شاالله همین زودی ها قسمتت بشه...
«السلام علیک یا اباالفضل العباس»

یکی میگفت اعتراف میکنم دوره دبستان امتحان جغرافی داشتیم یک سوالش این بود:
تنها قمر کره زمین؟
من هم با اطمینان کامل نوشتم:
قمر بنی هاشم(ع(
معلم اهل دل ما نیز معرفت را تمام کرده و کنار آن سوال علاوه بر علامت صحیح، نوشته بود:
رحمت به لقمه ی حلال پدرت

ولادت باب الحوائج قمر بنی هاشم(ع) رو به همه دوستان وبلاگی و ... تبریک میگم.

تو این روزا برای دل گرفته ی ما هم دعا کنید دوستان
واقعا
احساس می کنم چیزی بیش از حقه
اگر آقا نبود ما هم نبودیم
ان شاءالله خودشان ما را قبول کنند
التماس دعای فرج رفیق!
با قامت عصمت و حیا می آید
با بانگ مناجات و دعا می آید
میلاد عبادت است یعنی سجاد
از سوی خدا به سوی ما می آید

میلاد سید الساجدین(ع) مبارک
  • آرمان بدیعی
  • سپاس از حضورتان در «اوج پرواز». در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع بدید تا با افتخار شما رو لینک کنیم.

    به روز هستم با «سکوت و دیگر هیچ.....»

    شدیدا نیازمند دعای شما همسنگر هستم

    یا علی
    التماس دعا

    پاسخ:
    یا غیاث من لا غیاث له
    ای فریاد رسی که جز تو فریادرسی نیست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">